A múlt és a jelen is kötelez

Már a legjobb nyolc közé jutás a tét az FA kupában. A tizenhat még versenyben lévő együttesnek mindössze fele élvonalbeli, ám ők a sorsolás szeszélye folytán mind elkerülték egymást (így nyolc PL-csapat is maradhat a negyeddöntőkre, miközben a matematikai esélye annak is megvan, hogy csak alsóbb osztályban szereplők lépnek tovább). Nekünk Wolverhamptonban lesz jelenésünk: múltidézés és esélylatolgatás alább.

Ami az eddigieket illeti a sorozatban, röviden úgy fogalmaznék, hogy tettük a dolgunkat. Két alsóbb osztályú ellenfél a Stamford Bridge-en, két sima győzelem. A Peterborough United legalább a becsületgólját meglőtte (4:1), a territoriális rivális Brentfordnak azonban ennyi sem jutott (4:0). Willian, Pedro és Batshuayi is góllal szomorította mindkét gárdát, s hármójukhoz köthető a sorozatban eddig termelt találatok 7/8-a (rajtuk kívül a jó öreg Ivanovics volt még eredményes), így nem lenne meglepő, ha Wolverhamptonban is ez a triumvirátust pakolná fel Conte. Menedzserünk egyébként az óvatos rotálást preferálta eddig, afféle AB kezdővel nyomtuk Kanté, Hazard vagy Costa pihentetésével és Terry, Zouma, Chalobah valamint Loftus-Cheek játszatásával.

A Brentford ellen még egy gól is belefért Ivától búcsúzóul

A Wolves hozzánk hasonlóan két kört abszolvált eddig, ám ők óriásölő üzemmódban. A Stoke kiejtésére még nem kapta fel a fejét a futballvilág, a Liverpool Anfielden történő legyőzése azonban már komoly bravúr volt Kloppék januári hányattatásaitól függetlenül is. Dőreség lenne tehát lebecsülni Paul Lambert csapatát még úgyis, hogy a narancssárga-feketék zsinórban három vereségükkel jelenleg a 15. helyen tanyáznak csupán a Champoban. A keretüket pásztázva három dologra lettem figyelmes: egyrészt van négy portugáljuk, akik nem tudom, honnan jöttek és miért; valamint, hogy vannak olyan arcok, akik még a PL-ben is játszottak a klub színeiben (Stearman, Edwards); valamint itt tolja az a George Saville, akit még tőlünk vettek 2014-ben.

Ha már szóba került a Wolverhampton és a Premier League egy mondatban, ejtsünk szót röviden erről az intermezzóról is. A Farkasok 2004-es kiesésük óta egyszer, 2009-ben jutottak vissza az élvonalba, igaz, akkor háromszezonosra nyúlt a kaland. Túl sok vizet nem zavartak, de néhány játékosuk (például Ward, Jarvis, Kightly vagy Guedioura) azért meg tudott ragadni később is a PL-ben. Az élvonalban nyolcszor meccseltünk tehát, ebből hétszer sikerült is győzni (volt 5:0, 5:2 és 4:0 is a javunkra), egyszer azonban kikaptunk egy korai Bosingwa-öngóllal. Legutóbb a ligakupában futottunk össze velük még Robbie alatt, akkor 6:0 lett a javunkra Londonban.

Legutóbb féltucatot kaptak a ligakupában

S bár a jelenje és a közelmúltja nem ezt mutatja, a Wolverhampton Wanderers fontos klubja az angol futballnak. Három bajnoki címük és négy FA kupa győzelmük mellett kétszer a ligakupát is elhódították, az UEFA kupában pedig a döntőig jutottak 1972-ben (ám a kétmeccses finálét elbukták a Tottenham ellen). Stadionjuk, a Molineux is egy teljesen korrekt, bő harminc ezres létesítmény, amit minden bizonnyal ma is megtölt majd a narancsmezes drukkerhad.

Azt gondolom, nem állítok merészet azzal, hogy ez lesz az eddigi legnehezebb meccsünk a sorozatban. Mind Paul Lambertnek, mind a keret jó részének van már PL-tapasztalata, ami fegyvertény egy ilyen mérkőzésnek. Nyilván tartalékosan is csalódás lenne ezt a mérkőzést nem megnyerni, de én nem számítok jutalomjátékra. A találkozót – köszönhetően annak, hogy nem üti sem az Eibar-Alavest, sem a Sportverda ismétlését – élőben tekinthetjük meg a Sport2-n, bár van az a kommentátori felkészületlenségi szint és erőltetett szóviccmennyiség, ami felett erről már inkább lebeszélnék minden sportbarátot (első félidő felére várom ezt így vakon).  Remény persze a jó meccsre és a minőségi közvetítésre is van, még ha halovány is, úgyhogy próbáljunk ebbe kapaszkodni. Továbbra is Blue Is The Colour!

 

320 Comments

  • Posted 2017-02-19 21:20 0Likes
    by Zenzo

    Halihó. Most érkeztem családi banzájról/-ból. Az eredményt nem tudtam nem megnézni 😉 átpörgettem a kommentokat, ami nem túl biztató – érdemes megnézni a meccset?

    • Posted 2017-02-19 21:22 0Likes
      by BlueCech01

      Ugyanaz mint a Burnley, csak gólokkal.

      • Posted 2017-02-19 21:28 0Likes
        by Zenzo

        ehhh, nemá 🙂 bíztam benne, hogy levezetőnek megnézek egy jó kis meccset… jáájnemá

      • Posted 2017-02-19 22:26 0Likes
        by Endy919

        Az első félidő borzalom volt , de a másodikban azért simán hoztuk a meccset . Nem voltunk jók , de ennyi pont elég volt a laza győzelemhez.

      • Posted 2017-02-19 23:44 0Likes
        by myheartisblue

        Ne nézd meg mert csak felidegeskedsz. Vagy csak a 2. Félidőt.

  • Posted 2017-02-19 21:21 0Likes
    by Zenzo

    bakker, MU? :)) F@szom, hát pont José ellen kell menni… mondjuk, talán egy fokkal jobb, mint a döntőben.

    • Posted 2017-02-19 21:23 0Likes
      by BlueCech01

      Sokkal jobb, mint a Spurs, de igazából a ‘Zenálnál is.

      • Posted 2017-02-19 21:28 0Likes
        by Zenzo

        A Spurst még értem, bár azóta ők is ugyancsak visszaestek, na de Wengeréknél miért is jobb Mou?

      • Posted 2017-02-19 21:31 0Likes
        by BlueCech01

        Wenga most már egyértelműen mindent a fakupára fog feltenni idén is. Mounak ott az EL még, ahol nyerésre állnak, plusz mire csatázunk, már könnyen cock győztes is lehet. Nem mellesleg Josééknak még meg kell szakadni a BL-ért is.

      • Posted 2017-02-19 22:27 0Likes
        by Zenzo

        oké, ezt adom. Viszont ha Wenger maradni akar, akkor egy BL-helyet neki is hoznia kell, nem gondolnám, hogy elég lesz az FA-Kupa. Ugyanígy igaz ez Pöcsékre is, mert szépek az elvek, meg minden, de a csalódást keltő tavalyi szezon után (hiába mentek nagyot, a PL-t kiengedték a kezük közül), majd idén a hasonlóan szánalmas BL szereplés után már lassan tőlük is elvárnak valamit. Hiába az elvek, ők is stadiont építenek épp, aztán a píz meg kelleni fog. És akkor még nem szóltunk pepiről és klopperról, akik szintén ott vannak a levesben. Pepito-tól talán elnézik még, ha az első évét nullásra hozza, de biztos nem jó szemmel, ha pedig még a BL hely sem lesz meg, az ugyancsak megkérdőjelezi a munkáját.

      • Posted 2017-02-19 22:33 0Likes
        by Endy919

        Szerintem mi , a City és a Spurs leszünk az első három helyen , a negyedik helyért nagyot fog boxolni a MU,Pool,Arsenal trió . Per pill a MU-t jósolnám oda , de ott hétről hétre még cserék lesznek.

      • Posted 2017-02-19 22:49 0Likes
        by Zenzo

        nagyjából a MU nagy menete és a többiek szerencsétlenkedése jól összefújta a szemetet alattunk, Joséék lemaradása már csak 4,5 pont a jelenleg épp második Cityhez képest. Az Everton is lőtávolban van, de szerintem ők nem fognak beleszólni már. A 2+1 hely a ManU, City, Pool, Arsenal, Spurs közt lesz leosztva. Most nagyon képlékeny a dolog, de 13 forduló még sok, az még 39 megszerezhető pont. Én most a Unitedet simán beírnám BL helyre, mert láthatóan ők azok, akiknél a keret mélysége megvan ahhoz, hogy elbírjanak a kiesőkkel. A másik négy csapat épp azt bizonyította 2017-ben, hogy 1-2 játékos kidőlése esetén is képesek összedőlni. Jelenleg én is a Spurst írnám be még, viszont ez csak akkor lesz sima, ha kulcsjátékos nem dől ki hosszabb időre a szezon hátralévő részére. Eddig rettentő rosszul rangadóztak, csak 2x tudtak győzni, ősszel a City ellen – a másikat meg tudjuk. A Pool viszont oda-vissza megcsinálta őket, kikaptak tőlünk, Moutól is, illetve van Wengerék meg Pep ellen is egy-egy X. A szezon végén pedig ugyan otthon, de játszanak még az 4rsenal és a ManU ellen is. A Pool szezonját szerintem a kövi 1 hónapjuk fogja eldönteni, nekik már csak a PL maradt, viszont most jön egy jó kis sorozat, amit áprilisig a City és az Everton zár. Ezen az 5 meccsen ha a 2017-es formájukat hozzák, akkor sanyi, ha összekapják magukat, és a Spurs leverése már a feltámadás volt, nem egy kósza véletlen, akkor ők viszik el szerintem a selejtezős helyet.

      • Posted 2017-02-20 03:56 0Likes
        by Rammschein

        4. csak az 4rsenal lehet! 😛 :”D

      • Posted 2017-02-19 22:59 0Likes
        by BlueCech01

        Pöcsék már a Fulham ellen is felvonultak, szóval ellenünk kizárt, hogy tartalékolnának.
        Wengernek is kelleni fog a BL, de rá ugyanaz igaz most már de facto, ami ránk, hogy van a bajnokság, meg a kupa, ezt a két frontot meg most már tartani kell mindenképpen.
        Egy szó, mint szász, jelenleg a MU mindkettőnél jobb alternatíva. Izzadni kell még a bajnokságban, van nemzetközi porondjuk és valószínűleg már akkora motiváció sem lesz a fakupára, ha besöprik a cockot.

      • Posted 2017-02-19 23:02 0Likes
        by Zenzo

        legyen igazatok, én nem látom ilyen rózsásnak a helyzetet.

      • Posted 2017-02-19 23:28 0Likes
        by BlueCech01

        Én nem mondom, hogy sima lesz, csak hogy ez a legkevésbé rossz.

      • Posted 2017-02-19 23:31 0Likes
        by Zenzo

        a legkevésbé rossz az a Lincoln lett volna 🙂

      • Posted 2017-02-19 23:39 0Likes
        by BlueCech01

        Az inkább kifejezetten jó lett volna.

      • Posted 2017-02-19 21:40 0Likes
        by balazsh

        mármint a Suttonnál? 🙂

    • Posted 2017-02-19 21:29 0Likes
      by Endy919

      Én egyáltalán nem izgulok miatta . Sőt , még örülök is , hogy őket kapjuk.

      • Posted 2017-02-19 21:30 0Likes
        by Zenzo

        érdekes meglátás. Why? Szerintem talán egyedül a szörp lett volna rosszabb ennél. Az egyetlen érvem, amit fentebb is írtam, hogy talán jobb most, mint a döntőben májusban.

      • Posted 2017-02-19 21:57 0Likes
        by Endy919

        A MU-nak kb a 2 EL meccs közé fog esni ez a fakupa meccs , a bajnokságban is kaparni kell nekik minden pontért , ellentétben velünk , mert nekünk belefér egy pontvesztés , ha komolyan akarjuk venni a fakupát.

        A nagy akarásnak könnyen nyögés is lehet a vége számukra , és egy hét alatt kieshetnek mindenhonnan , ahogy azt tette a Pool is január elején.

      • Posted 2017-02-19 22:21 0Likes
        by Zenzo

        ezek jogos érvek, csak egy kicsit sok a „ha”

      • Posted 2017-02-19 22:41 0Likes
        by gorkaf78

        Megszámoltam az Endy hozzászólásaiban a ‘ha’-kat, és mindösszesen csak egyet találtam. Ez szerintem nem sok. 😀

      • Posted 2017-02-19 22:49 0Likes
        by Endy919

        Köszi. Én nem mertem válaszolni 😀

      • Posted 2017-02-19 22:51 0Likes
        by gorkaf78

        Én eddig úgy vettem észre, hogy nem nagyon félsz a Mestertől. 😀

      • Posted 2017-02-19 22:52 0Likes
        by Endy919

        Megjavultam 😀

      • Posted 2017-02-19 23:01 0Likes
        by Zenzo

        :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      • Posted 2017-02-19 23:00 0Likes
        by Zenzo

        az, hogy nem írta ki, egy dolog, de attól még ott van.
        A lényeg, hogy Mourinhonak priorizálni kell, és onnantól jönnek a HA-k, HA fontos az EL, ha fontos a bajnokság, ha fontos az FA. Miközben rólunk úgy beszélünk, mintha bármikor szórhatnánk a pontokat, mert „belefér”. Most dobtunk el 3 meccs alatt 4 pontot… a megszerezhető 9-ből 5 sikerült. Oké, kalkulálható pontvesztések voltak, de most már jön a közhelyszótár: nincs könnyű meccs. Már a soron következő Swansea ellen sem mehetünk biztosra, de szerintem a duplavések ellen sem. Én nem dobálóznék ezzel olyan könnyedén, mert így ugyancsak gyorsan a 8 pont előnyünk hirtelen már csak 2-3 pont lesz.

      • Posted 2017-02-19 23:10 0Likes
        by gorkaf78

        Komolyan, elsőre azt olvastam, hogy Mou-nak parodizálni kell. :DDD

        A lényeg szerintem az, hogy – jelenleg – mi vagyunk az esélyesek a MU ellen is az FA kupában, ill. a bajnokságban is a végső sikerre. Aztán persze, hogy mi lesz, meglátjuk (most egy közhely tőlem is). Szerintem Conte pontosan tudja, hogy mi kell ahhoz, hogy innen behúzzuk a szezont, és ki fogja a játékosokból is sajtolni a maximumot a sikerekért.

      • Posted 2017-02-19 23:17 0Likes
        by Zenzo

        „A lényeg szerintem az, hogy – jelenleg – mi vagyunk az esélyesek a MU ellen is az FA kupában”
        Igen, és ezzel úgy nézem nem vagy egyedül, és én pont ezt furcsállom. Óva intenék mindenkit ettől az elbizakodottságtól, mert szerintem nem. Lehet, hogy több meccsen van a MU-nak, és nagyon taposniuk kell, de én Joséból nem nézem ki azt, amit tavaly a City simán meghúzott, hogy a fakót küldte fel ellenünk a Stamfordon 1 éve. És úgy vélem elég csúnyán elb*szott harci kedv lenne a ManU-ban, ha nem fűtené őket a revans lehetősége a 4-0-ért.

        Azzal nem vitatkozom, hogy a bajnokság esélyesei jelenleg mi vagyunk, és hogy Contéban megvan-e a képesség, hogy betiporja a Chelseat az első helyre. 10 győzelem kell. Nem lehetetlen, bár elég sok van még vissza.

      • Posted 2017-02-19 23:29 0Likes
        by Endy919

        Ma sem egyetértéssel fogunk lefeküdni 🙂

      • Posted 2017-02-19 23:32 0Likes
        by Zenzo

        te kis perverz teeee, hát előbb legalább hívj meg egy italra :)))

      • Posted 2017-02-19 23:33 0Likes
        by Endy919

        egy ital után már be is adod a derekad ? 🙂

      • Posted 2017-02-19 23:34 0Likes
        by Zenzo

        van már bennem pár grappa és némi vörösbor, szóval van alap, amire építhetsz 🙂

      • Posted 2017-02-19 23:36 0Likes
        by Endy919

        így is csalódott vagyok 🙁 nem gondoltam , hogy te is csak olyan diszkós ribi vagy , akibe csak pár pohárka kell és a tiéd .

        :DD

      • Posted 2017-02-19 23:39 0Likes
        by Zenzo

        pedig már a transparency internationalnak is jeleztem, fogalmuk sincs, milyen olcsón megkapható vagyok 😀

      • Posted 2017-02-19 23:44 0Likes
        by Endy919

        Nem vártam , hogy ezt az énedet váltja ki belőled az alkohol 😀

      • Posted 2017-02-19 23:49 0Likes
        by Zenzo

        pedig írtam már nem kevés posztot hmm, befolyásoltság alatt 😛 amúgy meg nem tudom, mit dumálsz, nem te feküdtél volna le még egyetértés nélkül is? :DD

      • Posted 2017-02-19 23:53 0Likes
        by Endy919

        Az egy dolog , hogy írtál posztokat befolyásotság alatt , de eddig még nem árultad a tested akciós áron 😀

        A lefekvéshez pedig nem kötelező az egyetértés 😀

      • Posted 2017-02-20 00:07 0Likes
        by Zenzo

        mondja az, aki ilyenkor már kommentekben is csak betűket képes írni, szavakat meg nem 😉

        na de mind1, megyek, megpróbálom rávenni magam, hogy fogmosás közben ne hányjak be, mert kezd már itt valami nagyon beteg diskurzus kialakulni, amiből majd holnap meg nem győzök kihátrálni.

      • Posted 2017-02-20 00:10 0Likes
        by Endy919

        semmi gond 🙂 részeg ember-őszinte ember 😛

      • Posted 2017-02-20 00:01 0Likes
        by gorkaf78

        Szerintem nem vagyok túlzottan elbizakodott, csak amennyire ezt a jelenlegi helyzet megengedi. Hazai pályán fogadjuk a MU-t, ahol legutóbb kaptak egy négyest. Ráadásul nekünk szerintem fekszik az ő játékstílusuk, legalábbis jobban tudja a jelenlegi United-Mou stílust kezelni a csapat, mint a Poch-Kloppo fémjelezte rohanós-letámadós taktikát.

        Abban biztos vagyok, hogy mindkét csapat feltolja majd a gálakezdőt. Ahogy írtad, Josét fűti a revans, Conte meg tudja ezt, és nem fog kockáztatni, beveti a nagyfiúkat majd.

      • Posted 2017-02-19 23:40 0Likes
        by myheartisblue

        Teljesen egyetértek. Feláll a hátamon a szőr mikor azt mondjak h mar reg bajnokok vagyunk es innen csak mi vesztetjük el Messze nem lefutott még. Mindenki ellenünk akarja megmutatni.Ahogy nyomtunk egy hihetetlen jo sorozatot -8nal es botlottak elottunk pont forditva is tortenhet.

      • Posted 2017-02-19 23:43 0Likes
        by Endy919

        Párszor már leírtam , hogy még nagyon nem vagyunk bajnokok , de az tény , hogy innen már csak mi tudjuk elveszíteni.

      • Posted 2017-02-19 23:47 0Likes
        by Zenzo

        te amúgy is arra szavaztál, hogy tavasszal lesz egy lejtmenetünk 😛 s bár én magam is vallom, hogy innen már mi is kellünk ahhoz, hogy ezt ne nyerjük meg végül, de az utóbbi 3 meccsen ha nem is mindent, de elég sokat tettünk azért, hogy elhúzzuk még a dolgokat. A Pool ellen ti magatok mondtátok, hogy nyerhető lett volna, ha merünk játszani, (a kihagyott büntetőről jobb nem is beszélni), és Dyche-ék ellen is elég könnyelműen hagytunk ott pontokat.

      • Posted 2017-02-20 00:04 0Likes
        by myheartisblue

        Teljesen egyetértek. Feláll a hátamon a szőr mikor azt mondjak h mar reg bajnokok vagyunk es innen csak mi vesztetjük el Messze nem lefutott még. Mindenki ellenünk akarja megmutatni.

      • Posted 2017-02-19 23:33 0Likes
        by myheartisblue

        Mourinho megmondta, nem adja fel az FA kupat.
        S ha belegondolsz jogosan: Ligakupa zsebben, EL konnyu ut a dontoig amilyen higfos a felhozatal, aztan egy Roma elleni gyozelemmel abszolvalva trofea es a BL. Akkor mar a PL pozíció nem szamit es csak FA kúpa kell a treblehez es h megmentse az MU becsületét és hogy egy irdatlan dicső comeback&eslőnJosé szezont varázsoljon a szezonjukból és ezt tudja Ő is. Egyértelmű h pont az FA-re kell rakapcsolnia.

      • Posted 2017-02-19 23:42 0Likes
        by Endy919

        Ha az én kommentemben sok volt a „ha” , akkor ez a komment a feltételezés császára 🙂

        A ligakupa még nincs zsebben , az EL dötőig egyáltalán nem easy az út . Egy Bilbao/Schalke/Sachtar/Fior/Spurs/Lyon bármikor okozhat meglepit , és ha még el is jutnának oda , az AS per pill kurva jó.

        Korai treblezni , mert még egy kupájuk sincs , és a Ligakupán kívül még mind nagyon távol van.

      • Posted 2017-02-19 23:48 0Likes
        by myheartisblue

        Nem mondom van benne osszeeskuves vervonal, de sargulna a vilag ha ezt behuzna Jozsef a nagyorrú csicskásával es a dabkirallyal.

        Spuds a valamit erő csapat többi említett súlytalan. Ez mar nem az a donyecki alakulat.

      • Posted 2017-02-19 23:53 0Likes
        by Endy919

        nyugi , esélytelen 🙂

      • Posted 2017-02-20 13:11 0Likes
        by adam10

        Mou azt jelentette ki, hogy az EL-t veszi komolyan, mert már csak ott lát reális esélyt a BL indulás megszerzésére…
        Tehát: EL>FAkupa

      • Posted 2017-02-20 15:50 0Likes
        by Sandic

        „Ligakupa zsebben”

        Várd még ki a végét. A Sotonnak mindent fel kell tennie arra a meccsre, okozhatnak meglepetést, sérültek ide vagy oda.

  • Posted 2017-02-19 22:54 0Likes
    by Diego Costa

    4rsenaL mindig a létező legkönnyebb sorsolást kapja, az elég idegesítő. Még ki sem verték az egyik pici csapatot mér ki is sorsolták nekik a következőt… Legalább a BL-ben kapnak nehéz ellenfelet is.

    • Posted 2017-02-19 23:01 0Likes
      by Zenzo

      nem értelek, a Lincoln-Sutton nagy csata lesz 😉

      • Posted 2017-02-19 23:16 0Likes
        by Diego Costa

        De csak akkor minek viszik el a kiscsapatokat? A többiek elverik őket, ők meg ki tudnak kapni a nagyobbak ellen is és akkor az nem ciki.

    • Posted 2017-02-19 23:29 0Likes
      by BlueCech01

      A korrektség jegyében jegyezzük meg, hogy eddig nekünk is piszok könnyű volt a sorozat.

      • Posted 2017-02-19 23:33 0Likes
        by Zenzo

        yepp, Conte ennél több vazelint nem kaphatott a bevezetésre, mint ez a sorsolás.

      • Posted 2017-02-19 23:34 0Likes
        by myheartisblue

        Millwall lett volna a tökéletes opció.

      • Posted 2017-02-19 23:36 0Likes
        by Zenzo

        az eddigiekről beszéltünk 😉

        a folytatásban a Millwall pedig… az egy háború lett volna, amit lehet, hogy megnyerünk, de sanszos, hogy egy rahedli sérülttel. Én azt hittem, őket kapjuk, de nem bánom, hogy nem. Ott nem csak a sikátorban lett volna bunyó…

      • Posted 2017-02-19 23:37 0Likes
        by Endy919

        majd a döntőben 😀

      • Posted 2017-02-20 11:37 0Likes
        by Balázs Kozó

        Asszem utána kéne nézned, milyen csapat a Millwall, és milyen szurkolói vannak :). Én sem örülnék nekik.

        „No one likes us
        No one likes us
        But We don’ t care”

      • Posted 2017-02-20 12:03 0Likes
        by myheartisblue

        Asszem nem kell bemutatni a Millwallt, ismerem a 2 csapat történelmét. 🙂 Inkább arra gondoltam, hogy egy igazi rangadó lett volna, ahol igazán kell kőkeményen foci a történelem miatt is és nem egy újabb PL rangadót rendezni, hanem inább városi riválissal megküzdeni. Mert ha megint egy könnyű csapatot kaptunk volna pl. mint az Arsenal tuti elkelményelmesedett volna a csapat. A Milwall-al felpörögünk városi riválisként kiejtjük őket és akkor már elődöntőben felpörögtünk volna olyan szintre, hogy közel a kupa. A Uniteddal megmérkőzni egy nagy erőveszteség lesz és a továbbjutás sem biztos. Ezért gondoltam h. Millwall lett volna a legjobb opció.

      • Posted 2017-02-20 13:12 0Likes
        by Endy919

        Nagyon fasza lett volna , ha valamelyik favágó paraszt eltörte volna Eden lábát. Nagyon jól van ez így , ahogy most van.

      • Posted 2017-02-20 16:33 0Likes
        by myheartisblue

        Mert a United ellen nem torhetik el a lábát? …Focista, nem porcelánbábu.

      • Posted 2017-02-20 18:55 0Likes
        by Endy919

        Zenzosodsz 😀

      • Posted 2017-02-19 23:41 0Likes
        by BlueCech01

        Megmondom őszintén, én nem is bánom, hogy egy kicsit focizni is tudóbb egylet jött közbe. Ezekkel a bunkercsapatokkal nagyon nem tudunk mit kezdeni egész évben.

  • Posted 2017-02-20 00:19 0Likes
    by balazsh

    Így a Unitedet kapva tudatosult bennem, hogy amiért Conte valószínűleg ragaszkodik az A kezdőhöz, a kiegészítő játékosoknak valószínűleg eddig tartott a szezon érdemi része. Ilyenkor eléggé sajnálom, hogy ennyire keveset rotál a mester. Konkrétan kérdéses, hogy Terry pályára lép-e még.

    • Posted 2017-02-20 10:01 0Likes
      by gorkaf78

      Nos, ha a végén esetleg Lincoln-Chelsea döntő lenne, akkor lehetségesnek tartom, hogy Terry is játszana. 😀

    • Posted 2017-02-20 11:16 0Likes
      by kormolar

      szerintem Ake, Fabre simán játszhatna az Mu ellen is…azért 2 címet szerezni nem könnyű főleg első évben szal inkább a fejlődésre szavaznék FA kupában…bajnokságban meg mehetnek az ászok…

    • Posted 2017-02-20 12:59 0Likes
      by bilala

      idealis esetben az utolso 1-2 bajnoki mar tet nelkuli lesz (nyilvan nem akarok elore inni a medve borere, csak szimplan szeretnek ebben bizni), remelhelhetoleg ott meg jatszhat es elbucsuzhatnak tole a szurkolok

  • Posted 2017-02-20 11:39 0Likes
    by Balázs Kozó

    Szerintem Conte is mindent meg akar nyerni, és Mou is. Nekünk – kvázi semlegeseknek – külön öröm az ilyen párosítás.

1 5 6 7

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com