A kiszámíthatóság útján

1205 chelsea-bournemouth1Lassan talán helyreáll egyfajta rend a csapat játékát illetően, ami még se nem sziporkázó, se nem lehengerlő, de a védekezés meccsek óta biztatóan stabil, emellett előrefelé is vannak szép akciók. Óvatos bizakodás ez – akár egy sérülésből felépülő játékos első átmozgató edzése. Csúfos állapotunkban viszont értékelni kell már azt is, hogy az előzetesen várt és elvárt dolgok zömében megvalósulnak a pályán, ami az elvesztegetett három hónapot vissza ugyan nem hozza, de a felkapaszkodás reményével azért kecsegtet. Soros ellenfelünk nagyon is verhető, szóval illene három pontot csapni az eddigi nem túl sokhoz. Kedvcsináló alább.

Az AFC Bournemouth több mint százéves fennállása során korábban sosem járt még az élvonalban, így nem túlzás azt kijelenteni, hogy legszebb napjaikat élik a piros-feketék hívei. Maga a város a dél-angol tengerpart talán legékesebb gyémántja, nem mellesleg kedvelt üdülőközpont (persze arrafelé nem túl veretes a mezőny e téren). Jól szimbolizálja a futballklub csodás felemelkedését, hogy 2013-ban még a másodosztályba jutást ünnepelték a szurkolók, két idénnyel később meg már jött is az újabb szintlépés. Angliában egyébként nem szokatlan ez a fajta ugrálás, annak idején a Wigan, a Blackpool vagy a Swansea sem időzött sokat a Championshipben.

A piros-feketék tavaly kifejezetten impresszív futballal lepte meg a mezőnyt, szemre is tetszetős játékukat csodálva senki sem sajnálta tőlük a feljutást. Bár ligagyőzelmükhöz a Watford utolsó fordulós botlása is kellett, a Bournemouth 98 rúgott góljával és mindössze 8 vereségével mindenkit meggyőzött. (A Championship nagyon kiszámíthatatlan liga, ritkán lehet szezon előtt vagy elején megtippelni, hogy ki jut föl, de Eddie Howe-ék végig meggyőzőek voltak, s legkésőbb október végén, a Birmingham City idegenbeli 8:0-s(!) legázolása után előléptek fő várományosnak.)

Amikor kijön a lépés
Amikor kijön a lépés

Az már a szezon harmadánál is látszik, hogy a tavalyi varázslatból kevés trükk maradt meg erre a szezonra. A csapat nem kezdett rosszul, már a harmadik fordulóban összejött az első győzelem (4:3 a West Ham otthonában), ám mostanra már a kieső helyekig csúszott vissza a csapat. Zsinórban négy zakó után a legutóbbi két fordulóban már összejött két döntetlen, de míg a Swansea ellen kétgólos fórt adtak el, addig az Everton ellen ugyanekkora hátrányból mentettek pontot hősiesen. Szóval van azért némi ambivalencia a Bournemouth idei szezonjában, ráadásul a legutóbbi impulzusaik pozitívak. Azt is látni kell viszont, hogy 5:1-re kaptak ki a Citytől és a Spurstől is, vagyis a nagyok ellen súlytalanok voltak eddig.

Ami minket illet, szavunk nem lehet, mert erre a meccsre hétközi elfoglaltság híján bőven volt időnk rápihenni. Nem lepne meg, ha José félig már a szerdai, Porto elleni csörtére készülne, pedig ez a mai is fontos, csak másképp. Jót tenne ugyanis a lelkünknek egy magabiztos győzelem a bajnokságban, mert az ugye eddig hiánycikk volt. Kevéssé lehet motiváló, hogy a három ponttal sem lennénk sokkal feljebb a tabellán, de egyrészt ezt csak magunknak köszönhetjük, másrészt, ha a 15. fordulóra nem is, de a 20.-ra illene már lőtávolba kerülni a kupaindulást jelentő helyekhez – ehhez pedig muszáj nyerni a kötelezőket (is).

Egy újoncot már legyőztünk otthon
Egy újoncot már legyűrtünk otthon

Mint említettem, fontos meccs jön szerdán, de emiatt nem hiszem, hogy tartalékosan mennénk neki a Bournemouthnak, már csak azért is, mert a tavalyi csapatunkkal ellentétben az ideiben nincsenek megkerülhetetlen embereink, akiket hímes tojásként kéne óvni (legfeljebb a stircibundás úr huszonkettesben). Terry, Ramires és Falcao is megmaradt sérültnek tudtommal, Courtois viszont már éledezik. Én a magam részéről Fabregas padoztatásáért fohászkodom: a van formán kívüli, mihaszna csapatfék, akkor az a korábbi asszisztkirályunk. A csapat körüli szappanoperákra fogékonyakat nyilván izgatja Diego Costa ügye is: tizenkilencesünk legutóbbi hazai bajnokiján győztes gólt szerzett, azóta viszont összeszólalkozás, padozás és sértődés volt a műsor.

Mire gondolt a szerző?
Mire gondolt a szerző?

Minden tehát nem állt helyre, de a liga egyik leggyengébb védelmét vele vagy nélküle, de illene háromszor-négyszer mattolni! Továbbra is Blue Is The Colour!

279 Comments

  • Posted 2015-12-05 20:26 0Likes
    by Sir Idemitirjak

    Jár a taps jó úton haladunk minden fasza mienk a legjobb edző, hosszú távra tervezünk, a rutin a kulcs, meg kihagytam még valamit? Kíváncsi lennék, most milyen érvekkel védenétek meg Josét.

    • Posted 2015-12-05 20:27 0Likes
      by Rammschein

      én korábban védtem de nem tudom… feladom… de akkor küldjék el a béna alkalmatlan játékosokat is, mert lehet Mou sara, de a játékosok is bekaphatják.

      • Posted 2015-12-05 20:28 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Játékos keretben is vannak olyanok akik nem Chelseabe valók, 3-4 emberről van szó, mielőtt az hiszi valaki, hogy elküldenék én mindenkit.

      • Posted 2015-12-05 20:31 0Likes
        by Rammschein

        Jó persze nem mindenkit. most épp azon merengek, hogy a meccs vége felé mutatták Mout, hogy tapsolva üvölt Ivának… miután az elcseszett egy beívelést… megint..elég szarkasztikusan mondhatott ilyesmit pl.: „Ez az Iva, szép lövés volt!”… ez is sokat elmondhat adott esetben…

      • Posted 2015-12-05 20:51 0Likes
        by PuMa

        mondjuk ott én is örültem, hogy legalább valaki ellőtte a labdát. Komolyan, egyszerűen a legidegesítőbb, hogy teljesen tiszta lövőhelyzeteket nem vállalunk el, mert épp nem vagyunk az ötösön belül. alapszabály: lövésből lesz a gól. Hát itt most nem is lett…

      • Posted 2015-12-05 20:33 0Likes
        by mohacsia

        Jó, lehet arról vitatkozni, hogy mennyire jó a keret, meg kit kéne kibaszni, de igazából felesleges. Ennyire nem szar az emberanyag, egy 540 millás keretből én egy kicsit többet várok egy 15. helynél.

    • Posted 2015-12-05 20:59 0Likes
      by BlueCech01

      Őszintén, én most nem tudok semmit sem mondani.
      Augusztus óta ugyanott vagyunk. Egy centit nem mozdultunk. Néha volt egy szerencsésebb sorsolásunk, amikor a Maccabit a Norwich követte, meg a Maccabit az Arsenal, de ugyanaz a konstans szenvedés megy meccsről meccsre, és már elment a fél év. Erre nem lehet mit reagálni.

      Én továbbra is kiállok Mou mellett, de már év eleje óta azt nyomatjuk, hogy ha egy lépést előre teszünk, akkor rögtön vissza is kettőt. Lassan jelzésértékű lesz, hogy egy Mou szintű pedagógus sem képes semmit kezdeni az esettel.

  • Posted 2015-12-05 20:33 0Likes
    by kasata91

    Gyerekek, lehet itt szarul játszani, pontatlanul passzolni meg szarul beadni. Mert az ellenfeleink se barcelona szintű focit nyomnak. De ők szívvel lélekkel bedobják magukat. Küzdenek hajtanak. És ez jelenti a külnbséget. Nálunk puhapöcsű primadonnák vannak.

    • Posted 2015-12-05 20:35 0Likes
      by Rammschein

      Erre megoldás lehetne, ha nem kötné őket szerződés, hogyha szarul játszanak… mondjuk 10%-al levesznek a fizuból… úgy is szénné keresik magukat a heti 100ezer fontos fizetésekkel, és erre ilyen szarul tolják… és még ők lennének felháborodva. 😀

      • Posted 2015-12-05 20:35 0Likes
        by Rammschein

        vagy itt már a pénz sem motivál? akkor mi? 🙁

  • Posted 2015-12-05 20:33 0Likes
    by Frenky54

    Szegény Courtoisnak szemtől-szembe gólt nem rúgnak, de mindig másfelé kódorog amikor gólt kapunk.

  • Posted 2015-12-05 20:34 0Likes
    by PuMa

    ez a tehetetlenség érzés a legrosszabb. Néha úgy érzem, ha beállnék én többet tudnék hozzátenni a csapat játékához, mint mondjuk Pedro, Fabregas…

    • Posted 2015-12-05 20:37 0Likes
      by PuMa

      És tényleg az a helyzet, amit Drogba mondott, nincs egy vezér. Ami szerintem azon is múlik, hogy nincs aki ténylegesen a csapat szurkolója lenne. Ez persze furán hangzik, de ha én beállnék, tuti kiköpném a tüdőmet, mert nem csak a csapat tagja lennék, hanem még a kedvenc csapatom is egyben. Korábban Drogbáról, Lapmsról el lehetett ugyanezt mondani, most már kevesebb ilyen van….

  • Posted 2015-12-05 20:41 0Likes
    by linuxx23

    A mai meccs bizonyitotta, hogy ez a keret ezzel az edzovel nem fog mukodni ebben a szezonban. Nem hiszem el, hogy nem tudunk otthon begyotorni 1 golt, a Pl egyik leggyengebb csapatanak es lesert konyorgunk a kapott golnal… Ne birozzunk ebben a helyzetben… Mou egy masik kerettel ujra sikeres lenne, de egy csapatot nem lehet lecserelni marad az edzomenesztes… Kivancsi vagyok, akik kialltak eddig Mou mellett, mi a velemenyuk?

    • Posted 2015-12-05 20:43 0Likes
      by PuMa

      én amúgy nem állok ki Mou mellett, de jelenleg nem látok a piacon olyan edzőt, aki megfelelő színvonalat képvisel. Most jönne egy Brendan Rodgers? ugyan már….

      • Posted 2015-12-05 20:45 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Bárki jöhetne jelenleg nem hiszem, hogy ezen tudna rontani, míg jelenleg a jelét sem látjuk annak miként fogunk kilábalni és nem meccsekről hanem már hónapokról beszélünk.

      • Posted 2015-12-05 20:47 0Likes
        by PuMa

        Rontani nem tudna, de ha javulást sem hoz, akkor fölösleges most ilyen tárgyalásokba bocsátkozni, meg Mou végkielégítése is túl borsos…

      • Posted 2015-12-05 20:50 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        „de ha javulást sem hoz” ugye azt tudod, hogy egy 0 tapasztalatos beugró edző maxra pörgette a csapatot és BL-t nyert anno nálunk? Azt látjuk jó ideje, hogy Mourinhoval konstans szarok vagyunk, az meg hogy ki mit hozna ki ebből egy keretből kérdés, szóval nem tudom miért számol mindenki úgy hogy akár vészmegoldásnak is csak egy magasan jegyzet top edző lenne jó.

      • Posted 2015-12-05 20:53 0Likes
        by BlueCech01

        Btw Grantnek sem volt olyan platinás múltja, ráadásul nem is másodedző volt, hanem valami sportigazgató vagy mi a jóég.

      • Posted 2015-12-05 20:53 0Likes
        by PuMa

        Persze, de azért arra nem számíthatunk, hogy jön megint egy di Matteo-szerű edző. Az egy kivételes eset volt, ami húszévente egyszer fordul elő. Meg mondjuk ő klublegenda is volt, ami az akkori csapatnak sokat számított.

      • Posted 2015-12-05 20:54 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Jelenleg nekem Terry neve jár a fejembe, igaz nem épp földhöz ragadt ötlet.

      • Posted 2015-12-05 20:55 0Likes
        by PuMa

        VÉgül is Giggs is volt MU edző és játékos egyszerre 😀 de attól tartok bármi is lesz, ez a szezon kuka, és így a jövő évi BL is ugrik, akkor meg a játékosok elköszönnek, újak nem szívesen jönnek, stb. Egyetlen esélyünk, ha most kiesünk a BL-ből, de az EL-t behúzzuk, és az automatikus BL indulás

      • Posted 2015-12-05 20:58 0Likes
        by Rammschein

        az EL is elég nagy lutri, ha egy ilyen kiscsapattól is kikapunk…

      • Posted 2015-12-05 20:59 0Likes
        by PuMa

        még mindig nagyobb az esélyünk ott, mint a BL-ben, vagy mint a PL 1-4. helyre

      • Posted 2015-12-05 21:02 0Likes
        by Tornando Ferres

        kétlem, h sok keresni valónk lenne jelen helyzetben pl. egy Dortmund ellen.

        Másrészt ha kiesünk következő héten, erősen kétlem h onnantól is José Mourinho-nak hívnák a CFC menedzserét.

      • Posted 2015-12-05 21:05 0Likes
        by PuMa

        Lehet, hogy más edzővel lehet esélyünk EL-t nyerni. Nem lenne az rossz. Én igazából már rezignált vagyok, ettől a szezontól semmit nem várok, gondolkodjunk azon, kit hozunk majd télen-nyáron, meg ki megy el

      • Posted 2015-12-05 20:57 0Likes
        by BlueCech01

        De ez nem valami unikum, Grant sem volt egy zseni, de mégis bevezette a csapatot a BL-döntőbe. Az a gond, hogy túlságosan lebecsülöd az új impulzus hatását. Vannak olyan tagok is, akik beugróedzőnek jók, de huzamosabb ideig csapatot rájuk nem lehet bízni. Ilyen volt RDM is egyébként. Ergo csak az alapján megítélni egy edzőt mint beugrót, az éves munkái alapján nem lehet.

      • Posted 2015-12-05 20:59 0Likes
        by Tornando Ferres

        Erre nem lehet alapozni, hatalmas lutri.
        Én Abra helyében odaadnám Josénak az évet: Tessék José, edd meg amit főztél, mutasd meg h tényleg veled lehet-e elképzelni hosszabb távon a jövőt. Kiesni nem fogunk (legalábbis remélem), ez a szezon már úgyis kuka. Bizonyíts!

      • Posted 2015-12-05 21:02 0Likes
        by PuMa

        én is valahogy így gondolom. Talán télen sikerül jól igazolni, az megmentheti a szezont. Mou most tudja megmutatni, milyen edző is valójában, ha innen feláll, lehet belőle második SAF. Ha most valakit hozunk a helyére, az se fog minket már sehova elvezetni. Igazából itt csak rossz megoldások vannak, talán hosszútávon Mou-t megtartani bölcsebb

      • Posted 2015-12-05 21:05 0Likes
        by BlueCech01

        Megmenteni a szezont? Ugyan már. 3 pontra vagyunk a kiesőhelyektől decemberben. Ez még 15 éve is kritikán aluli lett volna.

      • Posted 2015-12-05 21:06 0Likes
        by PuMa

        lentebb megírtam, már csak az EL-ben bízom

      • Posted 2015-12-05 21:10 0Likes
        by BlueCech01

        Én azt sem értem, minek. Az utóbbi 5 év EL-győztesei gólokkal csapnának minket, beleértve a Benítez-féle csapatot is.

      • Posted 2015-12-05 21:12 0Likes
        by PuMa

        nem pontos, hogy bízom benne. Inkább már csak ezt az egyetlen utolsó szalmaszálat látom. Ténylegesen azt sem tartom reálisnak, de mondjunk a keretünk alkalmas lenne rá. Meg ha emiatt elküldik Mou-t, talán egy új edző, mint anno Benítez, behúzná

      • Posted 2015-12-05 21:02 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Aztán amikor sorra mennek el a fiatalok és ilyen Pedro félék maradnak akkor lehet nem lesz már olyan jó ötlet, hogy várunk arra, hogy bizonyítson.

      • Posted 2015-12-05 21:08 0Likes
        by Tornando Ferres

        Mégis melyik edzőnk használta, úgy igazán a fiatalokat? Eredménykényszer alatt, senki sem a fiatalokban, azaz hosszabb távon gondolkodik.

        Aztán így is elég sok edzőt elfogyasztottunk az utóbbi években.

      • Posted 2015-12-05 21:14 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Más edzők nem 13 emberrel számoltak a szezonra, jelenleg a változást hozó cserék mind fiatalok lennének. Ehhez még hozzá jön, hogy amikor megkapták a lehetőséget jók voltak. Legfinomabban szólva a faszom kivan már ezzel a bármilyen szarul játszik valaki akkor is ott a helye a kezdőben felfogástól.

      • Posted 2015-12-05 21:25 0Likes
        by Tornando Ferres

        Egyetértek mindkettőtökkel. Josénak is magába kell néznie. Ha belebukik, akkor az a makacssága miatt lesz.

      • Posted 2015-12-05 21:21 0Likes
        by BlueCech01

        Ha valami tényleg Mou ellen szól, akkor az a kereti vesszőparipája. Elképesztő, hogy tavaly is totál kész volt a keret, mert az egyik fele túl lett pörgetve, a másik pedig játékhiányos volt, és ezt idén is meghúzza ugyanúgy, ugyanabban a sorrendben, ugyanazokkal. Ennek látjuk most az eredményét.

      • Posted 2015-12-05 21:26 0Likes
        by linuxx23

        Egy 550 millas keret nem felejtett el focizni…Fejben van itt s baj, csak sajnos az az erzesem, hogy Mou vegleg elvesztette a kormanyt. Egy kozepszeru edzo, mint pl Br, rovidtavon sikeresebb lenne, ha a fiuk is feloldodnanak. Ha a Bornemouth ellen keptelen vagy a Bridgen betalalni a keret akarmilyen variaciojaval, ott nagy valtozas kell…

    • Posted 2015-12-05 20:47 0Likes
      by Tornando Ferres

      Meglátjátok, ha elmarad a BL továbbjutás, José szedheti a sátorfáját. Di Matteo is akkor repült

      • Posted 2015-12-05 20:48 0Likes
        by Rammschein

        én anno Matteot nagyon csíptem, sajnáltam is, hogy elküldték….

      • Posted 2015-12-05 20:51 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Taktikailag ő sajnos elég gyenge volt, én is csíptem amúgy. 🙂

      • Posted 2015-12-05 21:00 0Likes
        by kasata91

        Ott látszott hogy taktika nélkül szívvel és küzdéssel mit lehet elérni…. Most meg hogy enélkül mit …

      • Posted 2015-12-05 20:52 0Likes
        by Tornando Ferres

        Szerintem még Abrának is fájt a szíve. Teljesítette a CÉLT, egyedüliként. De azért Fortuna is fogta rendesen a kezünket, bármennyire is kedvelem Matteot, nem egy top edző. Szinte mindenhol földbe állt.

  • Posted 2015-12-05 20:44 0Likes
    by Tornando Ferres

    Mondhattok bármit, azért itt most erősen közrejátszott a szerencsefaktor. Rendkívül idegesítő, h az utolsó passzok, lövések nem ülnek. Remy igazán megkaphatná már az esélyt kezdőként, 10 perc alatt sokkal veszélyesebb volt, mint Costa, akit persze megint simán ki lehetett volna szórni. És még neki áll feljebb.. #lófaszleszittnembl

    • Posted 2015-12-05 21:08 0Likes
      by Blue One

      Erős résszel részben egyetértek a másodikkal nem. Valóban idegesítő, hogy ilyen szar gólt kapunk. Mint ahogy azt is idegesítő, hogy ötlettelenek vagyunk elől….

      Costa pirosat érdemelt volna? Miért? Mert neki futott egy embernek, az meg eljátszotta a nagy-halált?! A második esetnél ez nagyban hozzájárult a laphoz. A labdaelrúgásra meg még a fogalmatlan haraszti is azt mondta, hogy erős lett volna…

      • Posted 2015-12-05 21:09 0Likes
        by Sir Idemitirjak

        Csak a második eset után ordítva neki sétált, és van olyan bíró aki ezért hezitálás nélkül leküldi.

      • Posted 2015-12-05 21:15 0Likes
        by Blue One

        Ráordított egyet, van ilyen. PL-ben ezt elnézik, mindennapos az ilyen. Rooney hányszor ordított a bíróval habzó szájjal?

        Megtörtént, hogy egy játékos f*ck off-t mondott a sporinak, mire ő azt mondta, hogy f*ck off you és futottak tovább..

      • Posted 2015-12-05 21:15 0Likes
        by Tornando Ferres

        Jó túloztam, de te meglepődtél volna, ha leküldik Costát? Nem hinném.

        Ugyanakkor, az is igaz, hogy ha ellene szabálytalankodnak, nehezebben fújják le a bírók. De ezen se csodálkozok, ezt is csak saját magának köszönheti.

        Pedig én belelátok egy Drogba szintű játékost, csak hát..

      • Posted 2015-12-05 21:17 0Likes
        by Blue One

        Mivel nem értettem veled egyet, így abból azt következik, hogy meglepődtem volna.

        Azt nem magának köszönheti, hanem a médiának…

      • Posted 2015-12-05 21:22 0Likes
        by Tornando Ferres

        Lehet hibáztatni a médiumokat, sőt kell is, de azért felmerül a kérdés. Miért pont Costa?

      • Posted 2015-12-05 21:41 0Likes
        by Blue One

        Mert van egy kis alapja a dolognak, de ezt ő is lenyilatkozta, hogy nem angyal. A média viszont a kis füstből egy százhektáros erdőtüzet csinál…

        Itt van ma bastian könyököse. Ki fog róla beszélni? Senki. De arról beszélgetnek, hogy Costa eldobta a megkülönböztető mezét és lassan többet mutatják őt, mint a pályán lévő játékosokat.

        Ki beszél az idióta nagy hajú belgáról? Akinek a könyökösei mindennaposak, de már megfejelnie is sikerült valakit… Az egyik legalattomosabb játékoa a ligának, de egy rossz szót nem szólnak róla.

        Ki ne emlékezne Rooney ámokfutására, mikor zsinórba 8 embert felrúgott kb… Ez ha jól emlékszem egy BL meccs volt, de sajnos videót nem találtam róla. Kergette a labdát és mindenkit felrúgott, akit utolért…De a PL-be is volt már pár… És akkor még azt a rúgást meg sem említette, ami miatt a VB-n sem játszhatott pár meccsig…

        És akkor még a stoke-os fogatlan favágóról nem is beszéltem, aki csak ellenünk az utóbbi pár meccsen ki lehetett volna állítani. Ő törte el Fabregas orrát, őt könyökölt oda egymás után kétszer Schürrlének ( oldal vonal mellett ráadásul, 4. játékvezetőnek látnia kellett volna…), Williannak is odapakolt egyet legutóbb… Ezt csak ő követte el csak ellenünk csak 3-4 meccsen. Biztos véletlen… Úgy látszik nem annyira érdekes, mint Costa, hiszen erről szól a történet…

        És ezek csak így kapásból eszembe jutottak, ki tudja még hány ilyen eset van. Kicsit gondolkodnék biztos eszembe jutna még 1-2. (pl huddlesstone)

  • Posted 2015-12-05 21:03 0Likes
    by Rammschein

    Kíváncsi leszek Zenzo vagy Wudi, mit fog erre írni… ha egyáltalán ők még tudnak újat mondani…

  • Posted 2015-12-05 21:05 0Likes
    by kasata91

    Nem kicsit ihatnekom van. De az itthon levő pálinkával most nagyon nincs barátság. Erre megtalálom a fagyasztóban a benne felejtett fél üveg jégert. Nap fénypontja . További szebb estét mindenkinek

    • Posted 2015-12-05 21:19 0Likes
      by Lavid Duiz

      Előbb gurítottam le egy kupica Unicumot, meg egy Jägert. Igaz, már egy sport bálban vagyok! (Mennyei Megyei) 🙂 Egészségedre neked is! 😀

  • Posted 2015-12-05 21:16 0Likes
    by Lavid Duiz

    „Örülünk? Vincent?!”

  • Posted 2015-12-05 21:22 0Likes
    by Lavid Duiz

    Amíg a Bl-ben menetelünk, addig José marad. (de csak addig!) Mark my words!

    • Posted 2015-12-05 21:28 0Likes
      by Tornando Ferres

      Következő meccs lesz a kritikus pont. Ha utána kapnánk pl. egy Barcát, Bayernt, PSG, azt nem róná fel neki Abra.

      • Posted 2015-12-06 10:47 0Likes
        by Zsoca

        Feltéve, ha sikerül nem kiesni már szerdán.

  • Posted 2015-12-05 21:45 0Likes
    by Blue One

    Fabregas az új Ivanovic. Bármilyen szar, mindig ott van a kezdőbe. Perc pillanat RLC sokkal hasznosabb lenne a csapat számára. Hiszen a semminél nem lehet rosszabb. Itt van egy jó képességű angol, hazai nevelésű srác és nem használjunk. A tottenham fiatalja meg játszik két meccset és már válogatott és a csapatról szóló hírek róla szólnak… Pedig RLC szerintem százszor jobb.

  • Posted 2015-12-05 22:07 0Likes
    by thiemecsaba

    Tényleg 1-2 ember nyakába akarjátok varrni a vereséget?! Gyakorlatilag mire a védősör összekapta magát, addig a középpálya omlott meg. És nem, nem csak Fabregas, hanem a játékrendszer! Mert hogy egy normális, edzésen begyakorolt játékelemet, megmozdulást nem lehetett látni a meccsen, az tuti! Emellett alig tudtunk labdát szerezni és főleg megtartani nem ment. Na most, hogy ez JM kilátástalansága és mindenkinek szabadkezet adott, hogy ott ténferegjen, ahol épp kedve szottyan, vagy valami teljesen más, azt én nem tudom megmondani.
    Azt, hogy Hazardot kb csatárként játszatjuk nem olyan nagy gond, ha 180 perc alatt észrevette volna valaki, hogy neki nem magasan centerezünk… Továbbá ha ő az ék, vagy hamis 9es, akkor a szélsők törjenek már kapura és fejezzék be lövéssel az akciót. Nem értem, hogy ilyenkor az egész edzői stáb hol veri a vackort?! Itt ekézitek Pedrót, és tényleg nem sikerült neki a gólszerzés, de felszántotta a pályát és nem mellesleg Hazard mellett ő volt az egyetlen, aki pozitív irányba billentette a mérleget az ellenfél térfelén. Ergo tudta, hogy mit kell csinálni, hova kell mozogni, hova kell tenni azt a labdát. Nem mindig jött be, de hasznosabb a 100.-ik oldalpassznál vagy megtolom jobbra és szaladok ki a világba cselnél! És ismét csatárkérdés, mivel nem tudunk kiszolgálni egy csatárt annak rendje és módja szerint. Ő kimegy labdáért szélre ugyanúgy, ahogy Hazard hátramegy a védőkig érte és csodálkozunk, hogy nincs elől akit megjátszani….

    • Posted 2015-12-05 22:22 0Likes
      by PuMa

      egyetértek, tökéletesen hiányzik az ötlet a támadójátékunkból. A védelemmel nagy gond nincs, mert egy szöglet utáni kavarodásból egy kiscsapattól is lehet egy gólt kapni, de hogy nem lőttünk 4-5-öt, na az az igazán gáz

    • Posted 2015-12-06 00:09 0Likes
      by Blue One

      Egyébként most Costa mozgása jobb volt. Látszott, hogy Mourinho beszélt neki, rendre berobban középre.

      • Posted 2015-12-06 00:24 0Likes
        by Endy919

        Aranylabdás performance volt .

      • Posted 2015-12-06 09:49 0Likes
        by thiemecsaba

        1-2 alkalommal berobbant, de gyakorlatilag csak Fabre mélységi passzaira…

      • Posted 2015-12-06 17:36 0Likes
        by Blue One

        A-a. Beadásoknál látszott, hogy tudatosan robban be, nem pedig a megszokott visszalépést választja.

Leave a comment

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com