Blog bejegyzés

Új partner és új mez

A Nike és a csapat hivatalosan is lerántotta a leplet a harmadik számú szerelésről, továbbá egy régi-új logó is felkerül a mezekre az idei BL szezonban, a cél nem más mint a jótékonykodás.

A mai nap folyamán újra BL mérkőzést játszhat a csapat. Egy év kihagyás után a Qarabag csapatát fogadjuk, hazai pályán. A második körben Madridban az Atlético vendégeként debütál majd az új, alternatív mez, Szeptember 27-én.

Alapvetően a sötét szürke dominál, egy kis terepmintával egyesítve. A Nike jel, a nevek, a számok és a csíkok is modern, világos, úgynevezett „eletric blue” színt kaptak, csak úgy mint a sportszáron lévő pipa és CFC felirat is.

A mezek már az új Nike AeroSwift technológiával készültek. A mai naptól megvásárolhatóak a nike.com/Chelsea oldalon.

 

Az idei Bajnokok Ligája mérkőzéseken új logó is látható lesz a mezeken. A Plan International cég jelzése lesz feltüntetve, aki az egyik legnagyobb jótékonysági partnere a csapatnak. Ismerős lehet ez a logó, hiszen egyszer már látható volt a 2015/16-os BL kiírásban.

A világ számos pontján a Plan International a focit felhasználva igyekszik hátrányos helyzetű gyerekeknek segíteni, leginkább lányoknak. Minél tovább tanuljanak, minél később házasodjanak, és legyen lehetőségük beteljesíteni az álmaikat. Különösen hangsúlyt fektetnek a nemek közti egyenlőségre, illetve céljuk, hogy erre hívják fel a figyelmet.

  • A 2016/17-es szezonban az együttműködés több mint 136 millió embert ért el a világ számos pontján, a tudatos jövőépítésre ösztönözve, illetve a nemek közti egyenlőségre.
  • 135.825 fontot gyűjtöttek össze, hogy támogassák a Champions of Change projektet Kolumbiában.
  • 7.121 gyereknek és családjának tudtak segíteni Kolumbiában, Kínában, Egyiptomban és az Egyesült Királyságban.

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com