Aki otthonosan mozog az amerikás tőzsdén az egyrészt tudja, hogy ezek a legalapabb osztalék fizető cégek, gyakorlatilag bástya vállalatok, meg sem kottyan nekik ekkora összeg.Tölgyesi Tamás írta: ↑2022. május 31., kedd 21:41 Az At&t oké, őket megértem, hiszen jelen vannak Európában, ráadásul az UK-ban van az európai bázisuk, plusz a világ egyik legnagyobb bevételű cége.
Az America Airlinesnak miért érné meg évi 100 milliót fizetni? Nincsenek is a kontinensen, mi nekik ebben a biznisz? Amerikában gondolom az európai futball nem igen népszerű, szóval nem értem.
(Azért az American Airlines mondjuk 1/10ede a másik említett cég értékének).
Volt szerencsém meghallgatni jó pár interjút Boehy-vel és már régebbi víziója egy európai focicsapatot felfuttatnia Usában. Teljesen tudatos, már jóval Abra balhé előtt fejtegette, hogy mekkora lehetőség lenne egy ilyen üzletben.
Szerinte amerikában méltatlanul el van hanyagolva az európai futball és megfelelő marketing strategiával lehet ezen változtatni. Todd is elég befolyásos arc a tőzsdéken USÁban, nyilván felvázolja a terveit mielőtt egy ilyen szponzorációs szerződést megköt és tud felhozni olyan érveket amivel meggyőz ekkora blue chip cégeket.
Másik érdekesség. Todd az egyik legrégebbi és legnagyobb befektető a Draftkings cégben (én is, csak nem annyival), ami egy amerikai bázisú online sportfogadó iroda/kaszinó. Amerikában gyakorlatilag gyerekcipőben jár ez az ipar, sok államban illegális is, ám a következő években legalizálva lesz.
Boehy ez irányba is okoskodik, mert az angol foci meccsek kint a reggeli órákban zajlanak és a fogadók figyelmébe akarják hozni, hogy nem kell feltétlenül megvárni a konvencionális amerikai sportokat este, lehet ám pénzt költeni reggel is ami szintén a focira tereli a figyelmet.
Az a piac nagyon kihasználatlan, nem véletlenül küzdöttek ennyire a Chelseaért.