Nosztalgia topic (egykori játékosaink, edzőink, stb.)

A klubbal kapcsolatos témák.
Üzenet
Szerző
undertow
Site Admin
Site Admin

#9121 Hozzászólás Szerző: undertow »

szomoru vagyok, ket nagy kedvenc tavozott.
tobbre mentunk volna, ha nem jon swp tavaly, eddig ugyse jatszott sokat, most meg maradna duffer. ehh.
guddy meg sajna nem fert bele mourinho rendszerebe. se csatarkent se kozeppalyaskent nem tartotta kezdonek.
legyen igaza josenak es nyerjunk meg mindent, de azt varom mar igazan, hogy ezeket a 'sztarokat' lecsereljuk vegre a feltorekvo ifikre.
iden bridgenek drukkolok nagyon, hogy ne seruljon le megint, es fantasztikus formaba lendulve beepuljon a kedzobe.

Megyó
Moderátor
Moderátor
Kedvenc exjátékos: Jesper Gronkjaer

#9122 Hozzászólás Szerző: Megyó »

de utálom murit!
miadta van minden... de birom a nyilatkozatba is elmondta amit már vagy 5* mondtam hogy egy bajnok csapatba jönnek a nagy fiuk és egy bajnok csapatnak nincs szüksége uj világsztárokra...
kicsit kezd elveszni a cimercsokolgatás képsor és az én "Chelseas" vagyok felfogás... ha nem lenne Lamps meg Terry meg persze Joe akkor már csak egy munkahely lenne a Chelsea...

paco83
Moderátor
Moderátor
Kedvenc exjátékos: Tore Andre Flo

#9123 Hozzászólás Szerző: paco83 »

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

ToreAndre

#9124 Hozzászólás Szerző: ToreAndre »

Goodbye folks!!! :cry: :cry: :cry: :cry:
Kép

Kép

Kép
Only one Di Matteo!

Megyó
Moderátor
Moderátor
Kedvenc exjátékos: Jesper Gronkjaer

#9125 Hozzászólás Szerző: Megyó »

csak megláttam és gondoltam vkit érdekel:)
http://www.nemzetisport.hu/cikk.php?cikk=118333&

undertow
Site Admin
Site Admin

#9126 Hozzászólás Szerző: undertow »

nem kovetted a temat, igaz?
szinte uvolt az ironia a mondatrol :wink:

andyslacker
Kedvenc játékos: Frank Lampard

#9127 Hozzászólás Szerző: andyslacker »

undertow írta:guddy tovabb cinkelni a chelseat:

Eidur Gudjohnsen has issued a farewell message to the Chelsea fans who supported him for the past six seasons. The Barcelona-bound player took the opportunity to refute recent quotes attributed to him.

Newspaper reports after Gudjohnsen agreed to move to Spain indicated that he was desperate in the near future to both meet and beat the club he was leaving.

“I don’t know if it was a big thing over here [in England] but when I was in Iceland, I saw a few stories that were printed there, saying that my dream was to knock Chelsea out of the Champions League or beat Chelsea in the Champions League Final. It’s nothing like that!” he insisted as he spoke to Chelsea TV.

“Obviously I am a man with ambitions and I would love to win the Champions League with my new club but I never meant to say that I want to rub it in Chelsea’s face.

“I wish the club, the fans and the players all the best in the world and it would be very strange to be on the other side of the match that started two years ago if Chelsea were to play Barcelona.

“I just want to make it clear that I have nothing but respect for Chelsea and if I ever said anything to disrespect anyone then I sincerely regret it.”

Gudjohnsen spoke directly about the supporters who have backed him during his 263 games in Chelsea colours.

“The amount of respect, support and love that I felt is definitely mutual. There were so many mixed emotions when we got the Premiership trophy in May. I knew that it would probably be my last walk on Stamford Bridge wearing a Chelsea shirt and I felt it. I think some of the fans must have realised it as well.

“I have the utmost respect and love for the club and everything around it, especially the fans because they have always stood by me and I have always felt really appreciated.

“I think it would have been very difficult for me to move within England because of the strong connections I have.”

Hol itt a cinkelés???? Egy szóval sem húz le minket, sőt....
Birth, CHELSEA, Death

andyslacker

#9128 Hozzászólás Szerző: andyslacker »

undertow írta:scott minto visszavonul.

http://home.skysports.com/list.asp?hlid ... retirement

nem volt klasszis jatekos, de olyan nagyon rossz se. es ne feledjuk, o is tagja volt a 97es kupagyoztes csapatnak.
minden jot a tovabbiakban scotty!
Pont a minap néztem meg újra a 96/97es szezon összefoglalóját...nem kis gólokat rúgott :)))
Birth, CHELSEA, Death

zirkonium

#9129 Hozzászólás Szerző: zirkonium »

Kép

Chelseafan
Kedvenc játékos: Cesar Azpilicueta
Kedvenc exjátékos: Didier Drogba

#9130 Hozzászólás Szerző: Chelseafan »

“I had a situation last season where I lost a player I like very much in Tiago because he was afraid of not having enough chances to play at Chelsea. This season there is a chance of losing another player I like in Damien Duff,” Mourinho said.

“Why? Because he is afraid of not having as many matches as he wishes. That is the reality. When you have a squad of such high quality and at the same time high numbers, some players feel really difficult to face.

“A player like John Terry or Frank Lampard is not afraid. I can bring 50 central defenders and Terry is not afraid. But generally players, they want to play. People sometimes look at football players as people focussed on money but more than that they love to play football. They can leave a big team like Chelsea and some can even be ready to lose some money in relation to their contracts to play football.”

It is Mourinho’s belief that a small reduction in squad size will allow him to give the vast majority of players the minimum number of games they deserve. It is one of the ways he envisages improving Chelsea still further for the season ahead and years beyond.

“Even to buy young players like Jon Mikel or Kalou I have to be able to tell them they will play. The same thing with Lassana Diarra,” he claimed.

“After he played the European Under 21 championships he had a lot of clubs, English, French, Spanish and Portuguese watching and for me to tell him you don’t go, you will stay, you will play, that is only possible with this kind of squad.

“So we will have top quality and short numbers, so everybody knows they will have a lot of chances. In this manner I can keep high quality, everybody happy in the group and very good young players are not afraid to come to Chelsea.”

A squad size of 20 is the number suggested — with no reduction in versatility.

“Of course two right-backs, of course two left-backs and of course four central defenders, but when I have William Gallas in that group of central defenders I can say I have three right-backs and I have three left backs.

“When I have Essien, he can play defensive midfielder or on the right-side of midfield or on the left side. Kalou is a second striker, Kalou is a left winger, Kalou is a right winger. If we play 4-4-2 he is a striker, if we play 4-3-3 he is a winger.

“So because we have five or six players who are adapted to different positions, it is a 20-player squad with more options than having two players for each position.”

Mourinho talked further about one of his most adaptable charges — World Cup finalist William Gallas.

“Gallas will be at Chelsea next season. At this moment I cannot say if it will be with one year of contract or with five years of contract, but I think when he comes from his holiday and joins us, maybe a couple of days after that we can tell you whether William is staying with one year of contract or five.”

undertow
Site Admin
Site Admin

#9131 Hozzászólás Szerző: undertow »

scott minto visszavonul.

http://home.skysports.com/list.asp?hlid ... retirement

nem volt klasszis jatekos, de olyan nagyon rossz se. es ne feledjuk, o is tagja volt a 97es kupagyoztes csapatnak.
minden jot a tovabbiakban scotty!

andyslacker

#9132 Hozzászólás Szerző: andyslacker »

undertow írta:ezt hetekkel a bajnoki sorsolas elott nyilatkozta.
Akkor meg pláne....ha valami, hát pont az ilyesmi generálhat ellenszenvet, ami megnyilvánulhat döntő pillanatokban be nem fújt véleményes büntető(k)ben, egyvonalszerű lesek befújásában, meg sok egyéb módon.

Komolyan, akkora megnyugvás lenne, ha csak befogná azt a nagy arcát és inkább azzal törődne, ami a dolga: újonnan érkezettek beépítése, épkézláb taktika kidolgozása, etébé,estébé. Hagyjuk már a cirkuszt.
Birth, CHELSEA, Death

undertow
Site Admin
Site Admin

#9133 Hozzászólás Szerző: undertow »

ezt hetekkel a bajnoki sorsolas elott nyilatkozta.

zirkonium

#9134 Hozzászólás Szerző: zirkonium »

andyslacker írta:Édes Istenem, már most kezdi??????
Menthetetlen....

andyslacker

#9135 Hozzászólás Szerző: andyslacker »

zirkonium írta:Jose megkezdte a Premiership elmejátékát két hónappal a kezdőrúgások előtt. Még a sorsolást sem eszközölték, de Mourinho már tudja, hogy a lehető legrosszabb bánásmódban fog csapata részesülni.

"Azt hiszem Angliában az a kifejezés, hogy a kristálygömbbe nézek. Benne én ezt láttam:
"Az első meccsünk biztosan idegenben lesz. Garantált.
Nemzetközi meccsek után az Arsenal mindig otthon játszik, Manchester United és a Liverpool 50-50% idegenben vagy otthon, Chelsea mindig idegenben.
"Tehát, egy nemzetközi meccsel 16-án és az első Premier League meccsel 19-én, Chelsea idegenben fog játszani.
A játékosok 17-én érkeznek vissza a nemzeti válogatottaktól, 18-án utazunk idegenbe a 19-ei meccsre.
"A tavalyi szezon hihetetlen volt. A BL után, Chelsea majdnem mindig idegenben játszott, különösen a csoportmérkőzések után.
"Néhány klub védelem alatt áll, másoknak semmi. Nem ismerem a szándékot, de ismerem a valóságot, lehetetlenség tagadni.
"Néha a BL után a meccsek vasárnapra esnek vagy hétfőre, hogy egy extra pihenőnap lehessen. De soha nem nekünk.
"A harmadik évem ez, de most sem tudom ki a felelős, de más csapatoknak tökéletes a sorsolásuk.
"A karácsonyi meccseknél egy nap meccsek között.
"Megint, más csapatoknak két nap pihenőjük van a meccsek között. De ezek a szituációk csak erősebbé tesznek bennünket, mert tudjuk az elejétől fogva, hogy nem lesz könnyű.
"Az utolsó meccs a szezonban, garantáltan idegenben, két egymást követő évben Newcastle számunkra idegenben.
"Arsenal hazai pályán, Man United és Liverpool, majd meglátjuk."

Édes Istenem, már most kezdi??????
Birth, CHELSEA, Death

undertow
Site Admin
Site Admin

#9136 Hozzászólás Szerző: undertow »

nagyon erthetetlen az idei pre-season.
osszesen 3 meccs, egy a tengerentulon, a masik ketto pedig egy nap elteressel. teljesen mas csapatok lesznek mindegyik meccsen, igy nem nagyon fognak belerazkodni a fiuk az utembe.
raadasul a septic elleni meccsen befigyelhet par serules, nem hiszem, hogy vissza fogjak fogni magukat, tekintettel a ket csapat multjara.

zirkonium

#9137 Hozzászólás Szerző: zirkonium »

"A Manchester United Dél Afrikában a kezdő 11-ével játszhatott, mi erre nem vagyunk képesek még. Úgy érzem a szezon első része nagyon nehéz lesz. Például, amikor a Community Shield-ért játszunk, addigra a Liverpool már BL meccseket is játszik és egy hónapja fognak edzeni. Amikor a Manchester City-vel játszunk az első fordulóban, hasonló lesz a helyzet. Nagyon erős a keretünk és tudom mindenki hatalmas elszántsággal tér vissza, de a valóság az, hogy a fél csapattal kell játszanunk az USA-ban. Néhány játékos nem lesz készen a Liverpool elleni kupameccsre. Tavaly megnyertük ezt a kupát és persze idén is ez a cél, de ezúttal más szemmel nézek rá.„

paco83
Moderátor
Moderátor
Kedvenc exjátékos: Tore Andre Flo

#9138 Hozzászólás Szerző: paco83 »

Kérlek titeket hogy legyetek tekintettel azon embertársaitokra akik csak a saját anyanyelvüket beszélik!!!
Előre is köszönöm!!!

undertow
Site Admin
Site Admin

#9139 Hozzászólás Szerző: undertow »

guddy tovabb cinkelni a chelseat:

Eidur Gudjohnsen has issued a farewell message to the Chelsea fans who supported him for the past six seasons. The Barcelona-bound player took the opportunity to refute recent quotes attributed to him.

Newspaper reports after Gudjohnsen agreed to move to Spain indicated that he was desperate in the near future to both meet and beat the club he was leaving.

“I don’t know if it was a big thing over here [in England] but when I was in Iceland, I saw a few stories that were printed there, saying that my dream was to knock Chelsea out of the Champions League or beat Chelsea in the Champions League Final. It’s nothing like that!” he insisted as he spoke to Chelsea TV.

“Obviously I am a man with ambitions and I would love to win the Champions League with my new club but I never meant to say that I want to rub it in Chelsea’s face.

“I wish the club, the fans and the players all the best in the world and it would be very strange to be on the other side of the match that started two years ago if Chelsea were to play Barcelona.

“I just want to make it clear that I have nothing but respect for Chelsea and if I ever said anything to disrespect anyone then I sincerely regret it.”

Gudjohnsen spoke directly about the supporters who have backed him during his 263 games in Chelsea colours.

“The amount of respect, support and love that I felt is definitely mutual. There were so many mixed emotions when we got the Premiership trophy in May. I knew that it would probably be my last walk on Stamford Bridge wearing a Chelsea shirt and I felt it. I think some of the fans must have realised it as well.

“I have the utmost respect and love for the club and everything around it, especially the fans because they have always stood by me and I have always felt really appreciated.

“I think it would have been very difficult for me to move within England because of the strong connections I have.”

undertow
Site Admin
Site Admin

#9140 Hozzászólás Szerző: undertow »

Válasz küldése